مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 14:152023-02-28حوادث

آتش سوزی در فروشگاه بزرگ اسباب بازی بازار رشت


رییس آتش نشانی رشت از وقوع آتش سوزی در یک فروشگاه اسباب بازی فروشی در بازار رشت خبر داد و گفت: عملیات مهار و اطفای آتش سوزی در این فروشگاه اسباب بازی فروشی سه ساعت به طول انجامید.

- ایسنا/گیلان رییس آتش نشانی رشت از وقوع آتش سوزی در یک فروشگاه اسباب بازی فروشی در بازار رشت خبر داد و گفت: عملیات مهار و اطفای آتش سوزی در این فروشگاه اسباب بازی فروشی سه ساعت به طول انجامید.

شهرام مومنی در گفت وگو با خبرنگاران، از وقوع آتش سوزی در بازار رشت خبر داد و اظهار کرد: حادثه آتش سوزی به ساعت 1:42 سه شنبه، 9 اسفند ماه 1401 به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد که سریعا با توجه به موقعیت مکانی، 13 خودروی اطفایی و آبرسان و خودروی پشتیبان دستگاه تنفسی به همراه 45 آتش نشان و افسر ارشد به محل حادثه واقع در بازار، روبروی مسجد صفی اعزام شدند.

وی ضمن اشاره به وسعت و وجود انبار بزرگ اسباب بازی و قابل اشتعال بودن محتویات فروشگاه، گفت: آتش نشانان اعزامی با توجه به شدت شعله های آتش، سازه های چسبیده به محل آتش گرفته و احتمال گسترش آن سریعا از چندین طرف عملیات مهار آتش سوزی را در دست گرفتند.

رییس سازمان آتش نشانی رشت با تاکید بر اینکه از نفوذ آتش به انبار با متراژ بیش از 500 مترمربع جلوگیری شد، ادامه داد: عملیات مهار و اطفای آتش سوزی در این فروشگاه اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی در فروشگاه بزرگ اسباب بازی بازار رشت

آتش سوزی در فروشگاه بزرگ اسباب بازی بازار رشت